piątek, 1 listopada 2013

Konkurs

Na stronce zrzeszającej wszystkie blogaskowe opka o skomplikowanej, mrocznej i pięknej miłości Dracze i Hermy jest konkursik na najlepszego blogaska. I w tym momencie kieruję do Was, mych wspaniałych czytelników ogromną prośbę - zgłoście skromny twór Mjutka, a później zagłosujcie na niego. Wiem, że niegodzien jestem Waszych wspaniałych głosów, bo zawiodłem Was, niczego nie publikując przez ostatni miesiąc, ale obiecuję poprawę. :) Na zachętę dodam jeszcze, że fajnie by było wygrać ten konkursik i pokazać poważnym paniom pisarkom wspaniałość mego tworu. :P

Tutaj więcej informacji. Panie twierdzą, że to edycja wrześniowa, chociaż mamy listopad, no ale kto by się czepiał :P


PS Rozdział się tworzy.

9 komentarzy:

  1. Wspaniały ałtor zasługuje na wygraną - zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałosne jest proszenie o takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, Anonimie, powiedz nam więcej. Twoje guembokie przemyślenia są doprawdy inspirujące.

      Usuń
    2. Prawdę mówiąc, zgadzam się z Anonimem.
      Wydaje mi się to trochę nie w porządku w stosunku do innych kandydatek, które raczej nikogo nie prosiły o nominację.
      Pewnie zostanę 'zjechana' przez innych fanów, ale napisałam tylko co o tym sądzę :)
      Pozdrawiam :)
      PS. Piszesz świetnie i masz bogaty zasób słownictwa. Oby tak dalej! :)
      ~Lumos Maxima

      Usuń